niedziela, 14 kwietnia 2013

Informacja o blogu :)

Zacznijmy od początku..jestem jakaś stuknięta xD Dobrze czytacie, stuknięta. Nie lubię nudy i ten blog oraz ierwszy  , a nawet ten trzeci, do którego dałam link w notce poniżej już mi nie wystarczają więc założyłam czwarty. Spokojnie , będę je prowadzić, zawiesiłam tylko pierwszego bo na niego potrzebowałam naprawdę weny. Na trzeciego o Lou, jeszcze nie piszę bo czekam na szablon bo na razie jak mi nie pasuje to źle mi się piszę, no cóż tak mam ;)
Ten blog , też właśnie myślę nad 4 rozdziałem a co do tego czwartego bloga , to jest on insirowany serialem Pretty Little Liars i wszystko macie dokładnie w fabule.
Zachęcam,żebyście obserwowali, bo kiedy pojawi się 1 rozdział nie będę musiała pisać informacji, by wam przypomnieć więc tak będzie wygodniej :)
Aby polecieć do bloga, kliknij TUTAJ .
No... to mam nadzieję,że nie uważacie mnie za jakąś no wiecie <xD> i , że jakoś przebrniecie ze mną przez te blogi. Ja naprawdę zdaje sobie sprawę z tego, że dużo czytania , lecz zakładam go żeby i mi i wam się nie nudziło :3
Dziękuję wszystkim moim stałym czytelniczkom i na razie co mogę zrobić to zachęcić was do obserwowania oraz zapoznania się z postaciami i fabułą.
Pozdrawiam ♥♥

2 komentarze:

  1. Ty mówisz, że jesteś stuknięta, a ja cię podziwiam. Sama nie odważyłabym się założyć tak dużo blogów. Prowadzę jednego i różnie to bywa.
    Pozdrawiam i już wpadam na nowego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam : 3. Założyłam niespełna 2 tygodnie nowego, a już mam zamiar założyć czwartego, ale postanowiłam na razie poczekać xD. Ale nie idzie wytrzymać kiedy pomysły w głowie aż huczą xD.
    Przy okazji zapraszam na I rozdział, mojego nowego opowiadania. : D. Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu ; >
    + http://you-and-i-lizzy.blogspot.com/
    Zapraszam również na mojego drugiego bloga o 1D :
    + http://just-trust-isiia999.blogspot.com/
    Pozdrawiam.
    Isiia.

    OdpowiedzUsuń