sobota, 30 marca 2013

Wesołych Świąt !

Wesołych Świąt wy gołąbki moje :) Mimo,że za oknami biały śnieg wszędzie, to i tak wesoło będzie ^-^
..........@..@..@........@...@...@
........@............@....@.................@
........@.......((....@...../)/)........@
..........@.....(=':')........(':'=).........@
............@...(..(")(")..(")(")..)...@
................@.....................@
....................@.............@
............... .........@.....@
.............................@
Moc prezentów od zajączka
co koszyczek trzyma w rączkach
Wielu wrażeń, mokrej głowy
w poniedziałek dyngusowy.
Życzę jaja święconego
i wszystkiego najlepszego!

7 komentarzy:

  1. Jak miło. Nawzajem ;**
    Przy okazji, tak jak prosiłaś.
    Zapraszam na 14 rozdział. -----> http://love-dreams-live.blogspot.com/2013/03/rozdzia-14-ale-z-was-swiry.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam, że o nas zapomniałaś tak długo rozdziałów nie było :D Nawzajem. Wszystkiego naj! ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie :) kiedy dodasz kolejny rozdział z tego blogu ? bardzo mi sie podoba to co już napisałaś i nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie jestem w stanie powiedzieć,ale chyba po świętach :)

      Usuń
  4. wzajemnie !:* czekam z niecierpliwością na nowy rozdział ! ;) / loveispleasure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog, kocham jak piszesz! :)
    Zapraszam do siebie na prolog: http://bemyinspiraation.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń